Tillbaka i kylan

Jag ber om ursäkt för tomrummet som har ekat här i bloggen. Jag har haft en veckas semester som har spenderats på Franska Rivieran med en kollega till mig som heter Christer. Vi har bott på ett av våra hotell i Cannes, utnyttjat vår personalrabatt lite :)
Vi har haft otroligt mysigt och kul. Tyvärr blev vi sjuka båda två och låg heldäckade en av dagarna men annars var vi uppe och tittade på alla möjliga sorters sevärdheter, promenerade nere i hamnen vid alla lyxyachter, gjorde utflykter till både Nice och Monaco, shoppade, powerwalkade, njöt av underbara middagar och massor utav annat kul. Jag har så mycket fina bilder från vår semester som kommer att komma upp här så fort som möjligt. Så länge får ni en bild på min "lyx-middag" denna Fredagskväll.
Lättfil med banan, blåbär, hallon och kanel samt en liten sallad med tomater, ruccola, tonfisk och keso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0