Usch

Jag hatar att behöva gå igenom Centralen varje dag för att ta mig till jobbet. Särskilt jobbigt är det på FREDAGAR! Det är så jävla mycket folk, och de beter sig som djur! Trängs, är i dumma i huvudet och bryr sig/kan inte normerna i kommunaltrafiken. Sen hatar jag äckliga plankare också. Jag har länge funderat på att ha med mig en vätska av något slag som jag kasta över axeln om någon jävel försöker komma bakom mig. Vänta bara, nästa gång jag råkar ha en kaffe i handen samtidigt som någon ska planka in med mig så kommer han att få känna att han lever!!!! Im pissed!!!
Okej, försöker att lugna ned mig. Är på väg till gymmet. Träning = terapi. Sen ska jag hem till Fredagsmys med min mamma och Per. Ha en trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej

2012-03-02 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0