Back to normal

Hej på er.
Jag har haft supermysigt under mina fem lediga dagar. Det började i Fredags då jag gick på en timmes massage först på morgonen och sen shoppade/lunchade jag med Sandra som jag inte träffat på hur länge sedan som helst. Mamma plockade upp mig vid fem och så åkte vi ner till landet. Det har varit mycket folk på landet hela tiden, vilket har varit så himla kul. Min syster Jossan och jag bakade kakor och var inne i stan, sen kom min bror Axel på Valborg och så var vi ett gäng som firade den dagen och tittade på brasan. Jag älskar att vara på landet och räknar ner dagarna fram till min semester. Jag har satt upp ett mål att jag ska ha körkortet klart tills dess också så jag kan åka fram och tillbaka hur mycket jag vill. Nu ska jag sova mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0