Fredagsmys

Hejsan.
Jag har haft en mysig kväll med min pappa idag. Jag tränade ett cirkelfys pass på Friskis och Svettis efter jobbet, sen kom pappa och hämtade mig med bilen. Vi stannade på ICA och handlade lite middagsingredienser och gjorde världens godaste räksallad till middag. Det var SÅ gott. Vi blandade lite sallad, rödlök, tomater, ägg, räkor, avokado och hade Lime Aioli till. Vi satt i kvällssolen på balkongen och käkade. Det var verkligen en festmåltid!
Till efterrätt gjorde vi en god fruktsallad med vaniljkesella och kaffe. Sen satt vi länge med filtar på balkongen och pratade om allt möjligt. Efter några timmar kom Tina och Axel hem och så satt vi en stund till på balkongen. Vid elvatiden så skjutsade pappa hem oss. Nu ska jag sova och sedan upp och jobba imorgon. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0