God morgon

Sitter på tunnelbanan och är på väg in till stan. Jag ska träna thaiboxning. Jag har blivit tjock efter landet, ha ha. Måste hårdträna nu. Jag har satt upp ett nytt mål. Godisförbud och disciplin med träningen i två månader. Då börjar min semester. Jag ska vara fit for fight till Juli. Sen också att jag ska ha tagit mitt körkort tills dess.
Det kommer nog gå bra. Det går faktiskt bättre när man sätter upp mål och har något att sträva efter.

Igår hände något intressant på jobbet. Jag stod och hjälpte en gäst och skulle skiva ned namnet på en restaurang åt honom. Han studerade mina händer och frågade:
- Are you an artist? Do you paint paintings?
Varav jag svarade:
- Ehh.. Yes. How could you tell??
Då förklarade han att jag hade långa fingrar för att vara en så kort person. Han kunde se att mina händer var konstnärliga och att det kunde ha att göra med att jag målar. Ha ha, vilka fascinerande människor det finns...
Nu är jag snart framme, nu blir det till att slåss lite!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan du inte lägga ut lite bilder från landet? Kram

2012-05-03 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0