Kul

Jag ligger och tittar på gamla bilder från när jag var lite tyngre ;)
Det gör mig väldigt peppad och motiverad. Jag har inte många bilder då jag oftast raderade varenda bild där det syntes att jag var fet. Jag tog inga obligatoriska "före bilder" för att jag trodde aldrig att jag faktiskt skulle lyckas. Det är lite tråkigt såhär i efterhand, men vad kan man göra.
Jag har igår bokat in både körkortsprov och uppkörning i början av juli. Det är hur nervöst som helst just nu och jag är ute och övningskör med mamma så ofta jag bara kan. Jag hoppas verkligen att allt går vägen.
Nu är det i alla fall lägg dags. God natt.


Före


Efter


Kommentarer
Postat av: Rob

Är faktiskt impad Malin, kul att du kommit nånstans!! :) Och lycka till på uppkörningen, kommer gå super! :D

2012-07-18 @ 11:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0