Jag har inte skrivit på länge.

Jag har precis kommit hem från en supermysig kväll hemma hos Sandra och Sofia. Jag och David var där och kollade på Eurovision och käkade middag.
Började dagen med thaiboxning som var riktigt brutal! Lämnade gymmet full av små fula blåmärken. Jag strosade runt i stan ett tag och hittade en supersnygg klänning på HM som jag var tvungen att köpa. Neonrosa och öppen rygg. Kostade 149 :- FYND! (Bild nedan)
Jag fixade till mig lite hemma och hoppade sedan på bussen hem till Sandra och Sofia. Till middag åt vi baconlindad kyckling och potatisgratäng, kladdkaka till efterrätt. Vi kollade även på Eurovision och Sofia och jag skrev ned exakt vad vi tyckte om vartenda bidrag. Hur kul som helst. Vi firade med mousserande när Loreen vann. Hon var så duktig!
Jag tog en taxi hem sen in på natten och då satt jag och min taxichaufför och sjöng med i Euphoooria som spelades på radion, he he.
Imorgon ska jag på grillkväll hemma hos Tinas föräldrar i Högberga. Det ska bli så mysigt. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0