Thaiboxning

Sitter och väntar på att träningen kl 17:00 ska börja. Jag vet inte hur tjatigt detta kan bli men jag älskar verkligen att träna thaiboxning. Man måste hitta en träningsform man trivs med för annars kommer man aldrig komma iväg. Träning ska man längta till, inte tvingas till.
Jag har varit och jobbat och i helgen så var jag på en supermysig grillkväll hemma hos Tinas föräldrar i Högberga. Vädret var helt perfekt och maten var underbar. Min bror var också med vilket var skoj. Jag köpte ett litet blomarrangemang till Tinas mamma eftersom att det var mors dag och hon blev glad. När jag kom hem till min egna mamma sen på kvällen fick hon också en mors dags present, i form utav en ny Thomas SABO berlock till sitt armband. Hon blev så glad att hon fällde en liten tår. Åh mamma, om du bara kunde ana hur mycket jag älskar dig. Du är världens bästa mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0